HTML

különbéke

Úton lenni a boldogság, megérkezni a halál. (Jack Kerouac) Csak az nem mindegy, hogy két megálló között utazol egy kicsit, vagy két utazás között megállsz... (kb)

Friss topikok

  • Pannia: Boldi szülinapot! Olvastam végig, de csak most vettem rá magam, hogy írjak is. Tudod, nem vagyok ... (2011.04.12. 01:12) menedék
  • cs2: Ha hiszed, ha nem, olvasom és kitör rajtam a sárga irigység... cs (2011.03.16. 20:44) menyország turiszt
  • jakabkriszta: Oh, dehogynem olcsó! kb.22Ft-nak megfelelő, 5000.-Rúpiát keresnek/nap! (ez most felszorozva az inf... (2011.03.06. 04:55) múzeum?
  • különbéke: A hiba nem is a te, és nem is a vendéglátónk készülékében volt. Én voltam annyira "beurulva", hogy... (2011.03.05. 11:53) bünti?
  • jakabkriszta: jaj de hozzászoktam a fészbukos lájkolásokhoz... kerestem a gombot! tetszik. remek meglátás és hoz... (2011.03.05. 07:09) fókatánc

Linkblog

pipa

2011.02.15. 13:44 különbéke

Cápákkal úsztunk, teknőcöt kergettünk, medúza csípett...

Sok turistáknak tett ígéret túlzó ezen a környéken (is), de ma átéltük az  ötből ötöt, ami még szerényebb helyeken is ritka. Az egész szigeten reklámozzák az 5 megállós snorkeling túrát. Kipróbáltuk. Bejött. Nagyon! (ld.: szabadtüdős merülés, egyszerűbben pipás: http://hu.wikipedia.org/wiki/Snorkel )

Vezetőnk, Mae (Mii) kis csónakján nagy motor. Nyerő kombináció: közepes (6 üléses) csónaktest + 100 Lóerős Suzuki.


Öt megálló, sokat ígérő névvel:
* Turtle Bay - Teknős öböl
* Shark Point - Cápa Pont
* Coral Garden, Fish Point - Korall kert, halas kert
* Lighthouse - Világítótorony
* Romantic Beach - Romantika part

Kép nincs róla, de mindegyik 100%-ig IGAZ. Először a korall kertnél álltunk meg. Hihetetlen színű és formájú korallok között milliónyi még hihetetlenebb hal. Olyanok, amiket eddig csak rajzfilmeken (némó), meg természetfilmekben láttam. Meg olyanok is, amiket sehol. Körömnyitől a kutya nagyságúig. Úszkálnak körülötted, mintha ott sem lennél. Amikor Mae rásegített egy kis kenyérrel, elszabadult a pokol.  Tiszta Piranha 3D. Forr a víz, és 10 másodpercig azt sem tudod hol vagy. A bőrödről esznek. Később kipróbáltam, a kezedből is. Az is jó, ha úszkálsz, de ugyanannyit látsz, ha egyszerűen csak lebegsz. Kitárod a karjaidat, lelassítod a légzésed, megnyugszol, átadod magad a víznek, és hagyod, hogy történjenek a dolgok. Ilyen lehetett az anyaméhben (amíg volt hely)...



Amikor már kellemesen alvósra ringatta magát a turista, a jó dramaturgia izgalmat  követel. Jöjjön a cápa pont! És tényleg: pár perc úszkálás után jött az első cápa. Igaz csak kicsi, csak szirti, de CÁPA. Nyílt vizen, alattad. Sűrűbben vettem a levegőt. Sokkal sűrűbben... Fel is kellett jönni levegőért.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megnyugvást vár a zaklatott lélek. Teknős kell az ember gyerekének. Elengedjen a szorító ököl, jó hely rá a teknős öböl. (Glázser Bozsó)

Mae egy árnyékot látott a felszínen, Hirtelen megállt és vízbe parancsolt minket. Jó okkal. Ott falatozott egy jókora levesteknős. Kényelmesen majszolta a homokot, aztán ráérősen továbbállt.

A világítóháznál olyan erős áramlat volt, alig tudtunk visszaúszni a hajóhoz. Az ugrálást is kihagytuk a medúzák miatt.

Utolsó megállóként a romantika parton mégy egyszer szerelmet vallottunk egymásnak: én és a tenger. Sírt egy kicsit. Könnyei hullámként kócolták parti pilláit. Vigasztaltam, visszajövök. S ő hitt nekem. Elengedett öléből, most vár türelmesen. (G.B.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonbeke.blog.hu/api/trackback/id/tr32662839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dirk Diggler 2011.02.15. 15:00:37

Tüsi!

Kérlek ne rakj fel lopott stock fotókat a Földi Paradicsom válogatásból, köszi!

Kemuri aka Dirk Diggler

klami 2011.02.15. 17:27:07

Sokáig tartott a műtermi fotózás?
Ilyen helyek nem hiszem, hogy léteznek. :)
süti beállítások módosítása