HTML

különbéke

Úton lenni a boldogság, megérkezni a halál. (Jack Kerouac) Csak az nem mindegy, hogy két megálló között utazol egy kicsit, vagy két utazás között megállsz... (kb)

Friss topikok

  • Pannia: Boldi szülinapot! Olvastam végig, de csak most vettem rá magam, hogy írjak is. Tudod, nem vagyok ... (2011.04.12. 01:12) menedék
  • cs2: Ha hiszed, ha nem, olvasom és kitör rajtam a sárga irigység... cs (2011.03.16. 20:44) menyország turiszt
  • jakabkriszta: Oh, dehogynem olcsó! kb.22Ft-nak megfelelő, 5000.-Rúpiát keresnek/nap! (ez most felszorozva az inf... (2011.03.06. 04:55) múzeum?
  • különbéke: A hiba nem is a te, és nem is a vendéglátónk készülékében volt. Én voltam annyira "beurulva", hogy... (2011.03.05. 11:53) bünti?
  • jakabkriszta: jaj de hozzászoktam a fészbukos lájkolásokhoz... kerestem a gombot! tetszik. remek meglátás és hoz... (2011.03.05. 07:09) fókatánc

Linkblog

múzeum?

2011.03.05. 18:58 különbéke

"Figyelemre méltó" múzeumok találhatók a városban (még mindig Jogja). Van itt az indonéz történelmet bábokkal rekonsrtuáló minimál, indiai aranyszobrokat ígérő, és azt be nem tartó csalfa, és múzeumnak tűnő szultáni palota. Nagypapa képével a falon (igen, a sarokban az beázás - Papi szerethette az esőt)...

...és őrökkel a kertben, mivel a palota nem csak múzeum, hanem az éppen regnáló szultán, Sri Sultan Hamengkubuwana X lakhelye is.

Őfelségét 25.000 hűséges alattvalója szolgálja. Ja kérem, a szultanátus nem olcsó mulatság.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonbeke.blog.hu/api/trackback/id/tr362713284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jakabkriszta 2011.03.06. 04:55:52

Oh, dehogynem olcsó! kb.22Ft-nak megfelelő, 5000.-Rúpiát keresnek/nap! (ez most felszorozva az inflációval, mert az utólsó értesüléseim szerint, személyesen tőlük is és másoktól ez 2000Rp volt néhány évvel ezelőtt!)Ez még Yogyában sem elég. ...Megtisztelésből, elhivatottságból dolgoznak ott. És meglehetősen műveltek emellett, 4-5 nyelvet beszélnek!
...csak irom érdekességnek, hamár nem lehettem ott veletek. ;)
süti beállítások módosítása