HTML

különbéke

Úton lenni a boldogság, megérkezni a halál. (Jack Kerouac) Csak az nem mindegy, hogy két megálló között utazol egy kicsit, vagy két utazás között megállsz... (kb)

Friss topikok

  • Pannia: Boldi szülinapot! Olvastam végig, de csak most vettem rá magam, hogy írjak is. Tudod, nem vagyok ... (2011.04.12. 01:12) menedék
  • cs2: Ha hiszed, ha nem, olvasom és kitör rajtam a sárga irigység... cs (2011.03.16. 20:44) menyország turiszt
  • jakabkriszta: Oh, dehogynem olcsó! kb.22Ft-nak megfelelő, 5000.-Rúpiát keresnek/nap! (ez most felszorozva az inf... (2011.03.06. 04:55) múzeum?
  • különbéke: A hiba nem is a te, és nem is a vendéglátónk készülékében volt. Én voltam annyira "beurulva", hogy... (2011.03.05. 11:53) bünti?
  • jakabkriszta: jaj de hozzászoktam a fészbukos lájkolásokhoz... kerestem a gombot! tetszik. remek meglátás és hoz... (2011.03.05. 07:09) fókatánc

Linkblog

menedék

2011.04.10. 09:35 különbéke

Ahogy már írtam, egy kis eldugott üdülőfaluba menekültünk a ritmustévesztés fájdalmait kipihenni. Pantai Bira az amőba nyugati lábának déli csücskében található. A környék gyönyörű öbleiről és tradicionális hajóépítéséről híres. A tengerpart jó szögből nézve valóban a trópusi paradicsom képét mutatja.



Rosszból meg az Indonéz valóságot.



Hófehér porhomok, tengerbe dőlő pálmafák, és bokáig érő szemét. Főleg műanyag palackok.



Félreértés ne essék! Nem ítélem el az Indonézeket. Egyrészt a szemét egy részét mi turisták okozzuk, másrészt húsz éve még nem használtak műanyagot. Az eldobott pálmalevél meg ugyanúgy beépült a környezetbe, mint nálunk a kiszolgált fatányér. Meg az sem biztos, hogy a mi összegyűjtős elégetős rendszerünk jobb, csupán esztétikusabb, álságosabb...

Így vegyen mindenki kisüveges ásványvizet (ötöt is egy nap). Letaglózó ilyen nyersen szembesülni az unásig ismételt ténnyel, hogy a műanyag nem vész el, és nem alakul. El is határoztam, hogy otthon befejezem a vízvásárlást. Veszek egy jó szűrőt, és csapvizet iszom. Bárkinek ötlete, tapasztalata, kapcsolata?! :)

Szállásunk a tulajdonos hirtelen és titokzatos halálából fakadó furcsaságokon túl rendben volt. Pár perc sétára a parttól, egy kis domb tetején, a falu felett. Kilátás a teraszról jó időben:



És rosszban:



Kedvenc időtöltésünk (már amikor nem kellett egyszerre 10 lelkes indonézt megtanítani rá), a frizbi volt.



Ja, és futottunk sokat. A kilócsere program valószínűleg nem járt sikerrel, de nem rajtam múlott. Bizonyíték nemsokára.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonbeke.blog.hu/api/trackback/id/tr182813638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akos71 2011.04.10. 15:58:03

Boldog születésnapot! Szerencse fia vagyok mint mindig, persze nézegetem időnként, de hogy pont ma írtál... Biztos rátok vagyok hangolva :)

Egyszer régen én is voltam Jakarta, Bali kör, Lombok kiskör, kissziget (talán Gili?), vissza Java, Jogja felé, ugye azóta többször más nem nagyon fejlett délamerikai ország... nagyon irígy vagyok :) mennék bármikor. Persze most megint nem lehet egy darabig. De ez zárójel...

Élvezzétek, kicsit vigyázzatok magatokra, vagy ahogy írtad legyen meg a ritmus, a "most"!

Aztán majd gyertek haza és meséljetek sokat, mutassatok képeket és persze az élményeket! Addig meg nem hanyagolni a t olvasókat!

Pannia 2011.04.12. 01:12:04

Boldi szülinapot!

Olvastam végig, de csak most vettem rá magam, hogy írjak is. Tudod, nem vagyok annyira grafomán.
Mikor jössz haza?

Peti
süti beállítások módosítása