HTML

különbéke

Úton lenni a boldogság, megérkezni a halál. (Jack Kerouac) Csak az nem mindegy, hogy két megálló között utazol egy kicsit, vagy két utazás között megállsz... (kb)

Friss topikok

  • Pannia: Boldi szülinapot! Olvastam végig, de csak most vettem rá magam, hogy írjak is. Tudod, nem vagyok ... (2011.04.12. 01:12) menedék
  • cs2: Ha hiszed, ha nem, olvasom és kitör rajtam a sárga irigység... cs (2011.03.16. 20:44) menyország turiszt
  • jakabkriszta: Oh, dehogynem olcsó! kb.22Ft-nak megfelelő, 5000.-Rúpiát keresnek/nap! (ez most felszorozva az inf... (2011.03.06. 04:55) múzeum?
  • különbéke: A hiba nem is a te, és nem is a vendéglátónk készülékében volt. Én voltam annyira "beurulva", hogy... (2011.03.05. 11:53) bünti?
  • jakabkriszta: jaj de hozzászoktam a fészbukos lájkolásokhoz... kerestem a gombot! tetszik. remek meglátás és hoz... (2011.03.05. 07:09) fókatánc

Linkblog

szilencium

2011.03.05. 16:51 különbéke

Vártam a zombikat, de nem jöttek. Kisomfordáltam a főutcára meglesni mennyire komoly ez az össznépi szobafogság. Nagyon. A Monkey Forest út reklámtáblái úgy festettek, mint egy "B" kategóriás horrorfilm díszletei. Mintha az emberek egy szempillantás alatt tűntek volna el a boltokból. Még a légkondit sem kapcsolták ki, a rolót sem húzták le. Sehol egy lélek. Említett filmekben ilyenkor szoktak jönni a zombik, hogy friss húst keressenek, de itt még nekik is Nyepi, azaz csendesülős otthonmaradás van előírva.

Érdekes élmény, ha rá vagy kényszerítve magadra. Elmenni nem tudsz, nincs is hova. Egy nap csak magaddal. Egy helyen. Ahhoz kevés, hogy berendezkedj rá, ahhoz meg sok, hogy csak úgy megúszd. Beletelik néhány órába, amíg megérkezel, míg "magadhoz térsz". Aztán egyszer csak már nem a gekkókat lesed, hanem a lelkedet. Hallgatod, mit súg, vagy viseled, amit üvölt. Nekem is beszélt. Kérdéseket tett fel. Jókat. Régóta rágott csontokat, elfeledett finomságokat, fontos pillanatokról és semmiségekről. Leginkább az lepett meg, mennyire el tudom rejteni ezeket a kérdőjeleket hónapokra, évekre. Aztán itt van egy kis kényszerszünet, és úgy törnek rám, mint trópusi eső a folyómederre. Először csak kis köveket, faágakat sodorva,

aztán sziklákat görgetve.

Nincs megoldás. Nem is ez a lényeg. Kérdés jött, választ talált, szikla gördült, a folyó meg robog tovább...

Szilencium! Hallgass néha Magadra is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonbeke.blog.hu/api/trackback/id/tr952713021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása