HTML

különbéke

Úton lenni a boldogság, megérkezni a halál. (Jack Kerouac) Csak az nem mindegy, hogy két megálló között utazol egy kicsit, vagy két utazás között megállsz... (kb)

Friss topikok

  • Pannia: Boldi szülinapot! Olvastam végig, de csak most vettem rá magam, hogy írjak is. Tudod, nem vagyok ... (2011.04.12. 01:12) menedék
  • cs2: Ha hiszed, ha nem, olvasom és kitör rajtam a sárga irigység... cs (2011.03.16. 20:44) menyország turiszt
  • jakabkriszta: Oh, dehogynem olcsó! kb.22Ft-nak megfelelő, 5000.-Rúpiát keresnek/nap! (ez most felszorozva az inf... (2011.03.06. 04:55) múzeum?
  • különbéke: A hiba nem is a te, és nem is a vendéglátónk készülékében volt. Én voltam annyira "beurulva", hogy... (2011.03.05. 11:53) bünti?
  • jakabkriszta: jaj de hozzászoktam a fészbukos lájkolásokhoz... kerestem a gombot! tetszik. remek meglátás és hoz... (2011.03.05. 07:09) fókatánc

Linkblog

eskövő01

2011.02.26. 16:17 különbéke

Jószerencsénk itt nem ért véget. A termet éppen díszítették egy esti esküvőre. Pofátlanságomnak köszönhetően pár perc múlva már hivatalosak voltunk is rá. A szerencsés amerikai vőlegény, Mike és csinos Nyonyája.



Az este legfontosabb szertartásán az ifjú pár teát szolgál fel a család tagjainak. Akik azzal, hogy elfogadják azt, befogadják őket a családba. A sorrend nagyon fontos. Először az örömapa, azután az örömanya rokonai fontossági sorrendben. Az első a nagymama!


Szertartás után vacsorával ünnepel a díszes társaság.


Mondom díszes:


Csak, mint a nászágy. Bal alsó sarkában a ketrec, amiből ha reggel kakas mászik elő, a gyermek fiú lesz, ha tyúk, akkor lány.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonbeke.blog.hu/api/trackback/id/tr172692784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása