HTML

különbéke

Úton lenni a boldogság, megérkezni a halál. (Jack Kerouac) Csak az nem mindegy, hogy két megálló között utazol egy kicsit, vagy két utazás között megállsz... (kb)

Friss topikok

  • Pannia: Boldi szülinapot! Olvastam végig, de csak most vettem rá magam, hogy írjak is. Tudod, nem vagyok ... (2011.04.12. 01:12) menedék
  • cs2: Ha hiszed, ha nem, olvasom és kitör rajtam a sárga irigység... cs (2011.03.16. 20:44) menyország turiszt
  • jakabkriszta: Oh, dehogynem olcsó! kb.22Ft-nak megfelelő, 5000.-Rúpiát keresnek/nap! (ez most felszorozva az inf... (2011.03.06. 04:55) múzeum?
  • különbéke: A hiba nem is a te, és nem is a vendéglátónk készülékében volt. Én voltam annyira "beurulva", hogy... (2011.03.05. 11:53) bünti?
  • jakabkriszta: jaj de hozzászoktam a fészbukos lájkolásokhoz... kerestem a gombot! tetszik. remek meglátás és hoz... (2011.03.05. 07:09) fókatánc

Linkblog

börleszk

2011.02.15. 14:45 különbéke

Az előítélet -ha hagyod uralkodni- leszűkíti a lehetőségeid. Nem keveredsz bele mindenbe, amibe keveredhetnél, és ha mégis, nem azt látod, érzed, amit érezhetnél. Megfoszt attól, hogy te magad ítéld meg a világot és ne az előzetes (általában felszínes és általánosító) "tudásod".

Ennyi komolyság utá jöhet a vidám rész. Három kínait kaptunk a "búvárkodáshoz". Apa, Anya, meg a gyerek, de az is lehet, anya tesója... A parton kicsit nyavajogtak, meg olyan kapkodósan szétszórtak voltak. Mindezt jó hangosan, ahogy azt illik. Így öltöztek pöttyösből búvárba:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha nem vagyunk még nyomottak a "korai"; keléstől, biztosan maradunk, és megfosztjuk magunkat az évszázad legvidámabb merülésétől. Olyan volt az egész család, mintha chaplin kínai klónjai lennének. Csak kicsit mozogtak gyorsabban, mint kellett volna, csak kicsit voltak bizonytalanabbak és hangosabbak, csak kicsit bénábbak, és közben mindenen röhögtek. Főleg magukon. Apa pl. az első csónakba mászását egy csukafejessel abszolválta. Akkorát koppant a feje a csónak padlóján, hogy én a vízben hallottam, és Maé, az amúgy holt nyugodt vezetőnk is odaugrott segíteni. És ez csak a kezdet volt. Wei-ék egész nap botladoztak, "segítően rángatták" egymást, és kacagtak teli torokból. Középen Maé, tőle balra Wei-ék, jobbra mi:

A csúcspont az volt, mikor Apa vigyorogva elmesélte, hogy az egyik alkalommal, amikor a pipát kivette a szájából "elveszett" a foga. Mindeközben csak nevet és nevet, mit sem törődve a halaknak vetett részeivel. A foghely kinagyítva látható:

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonbeke.blog.hu/api/trackback/id/tr592662968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyza 2011.02.18. 08:08:24

Látom, jó a feneevés kisbarátom!
Na éljetek! De írjatok is, mer' jó olvasni!
süti beállítások módosítása